reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Madárová

Mária Madárová

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodená v auguste, milujúca leto, knihy a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  Z cestovateľského denníčkaRodinná anamnézaNezaradené

reklama

Nezaradené

Daňové priznanie

Mária Madárová

Daňové priznanie

Nikdy som ho nemusela podávať sama, vždy som podpísala pár papierov a zamestnávateľ sa postaral za mňa. Tento rok nemá aký...

  • 12. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
To pravé šampanské

Mária Madárová

To pravé šampanské

Bublinky v minerálke mám celkom rada, bublinky vo víne až tak nemusím. Tak jeden pohárik na Silvestra. Na iných oslavách, napríklad keď sa Košice pred rokmi stali majstrami Slovenska v hokeji, prišli do kontaktu so šumivým vínom viac moje vlasy ako pery. Odvtedy viem, že sekt je celkom dobrý lak na vlasy. Určite odolá každému počasiu.

  • 20. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 41
Motýlik

Mária Madárová

Motýlik

Niekto ho nosí pod krkom, hrdina románu Henriho Charrira ho mal vytetovaného na hrudi a v košickej botanickej si ich zopár len tak poletuje po skleníku.

  • 8. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď zavádzali euro iní

Mária Madárová

Keď zavádzali euro iní

Uplynulo už sedem rokov, no ja si veľmi dobre pamätám, kedy som tú dvojfarebnú mincu držala v ruke po prvý raz.

  • 31. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu